پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3014
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، عوامل مجموعه تلویزیونی «نجلا» چهارشنبه ۷ آبان برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی ‌به روابط عمومی رسانه ملی می‌آیند. علاقه‌مندان برای گفت‌وگوی بی واسطه با بازیگران و سازندگان این مجموعه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با شماره تلفن ۱۶۲ روابط عمومی رسانه ملی تماس بگیرند. نشست مطبوعاتی این مجموعه نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از ۱۷ تا ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با نمایش ۱۶ فیلم به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این برنامه ضمن نمایش آنلاین ۱۶ فیلم‌ مطرح اروپایی، نشست‌های نقد و تحلیل به شکل زنده تدارک دیده شده‌ است. در این هفته فیلم، ۱۴ کشور شامل ایتالیا، آلمان، مجارستان، اسلوونی، سوئد، سوئیس، اسپانیا، بلغارستان، دانمارک، یونان، هلند، اتریش، پرتغال و فرانسه حضور دارند.

همزمان با اتمام مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، ۱۰ هزار و ۴۹ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد. مرحله دوم این جشنواره، یکم تا هفتم آذرماه در بخش‌های «مسابقه اصلی»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» «فیلم به معنای مطلق» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» برگزار می‌شود.

آثار برگزیده بخش صحنه‌ای دومین جشنواره ملی تئاتر «سردارآسمانی»، بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند. این دوره از جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی و نمایشنامه‌نویسی، دی‌ماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

جایگزین سریال نجلا مشخص شد + آنونس

زمان پخش سریال جواد رضویان مشخص شد

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر